Ce am invatat azi?

E greu sa-ti placa toate persoanele peste care dai in fiecare zi. Evident, nici nu trebuie sa-ti placa, pentru ca in fiecare zi putem intalni: vanzatoarea de la magazin, colegii de serviciu, sefi, necunoscuti din autobuz sau de pe strada, prieteni ai unor prieteni, etc., si multi dintre ei nu ne plac.
M-am gandit … toate intalnirile astea sa ramana fara nici un folos?
NU ! De la fiecare om putem invata ceva. Chiar daca omul respectiv nu este un model de comportament, putem invata sa nu fim la fel ca el, sa fim mai atenti la noi, la comportamentul nostru.
Dar sa revin, ce am invatat azi ???
Astazi am invatat de la cineva sa-mi pun obiective si pe perioade mai mici, de o saptamana, sau chiar doua-trei zile.
Pana acum, imi propuneam obiective anuale, sau cel mult pe cateva luni.
Astfel, ca si voi, ma trezesc uneori intreband:
– Cand naiba au trecut doua saptamani din luna asta?
Cum iti poti da seama? Identificand acea saptamana printr-un obiectiv indeplinit: De ex: asta e saptamana in care mi-am vizitat bunica pe care nu am vazut-o de o jumatate de an.
Astazi e duminica, o zi tocmai buna sa-mi pun un obiectiv pentru saptamana care urmeaza.
Tu ce ti-ai propus ?

Lasa un raspuns

